Post by harronasiba on Feb 18, 2022 1:11:59 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking max - Eten kook spelle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking max - Eten kook spelle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindig alles ▞▞▞
▞▞▞ Cooking max - Eten kook spelle 2022 version ▞▞▞
Cooking City is een heel uniek spel. Goed spel, maar het zou beter zijn als het ontwikkelaarsteam meer aan de graphics zou werken. Maar goed gedaan, ik vind het nog steeds leuk.
ik hou ervan
Koken max is een erg leuk spel. Ik hou van koken en ik geniet er echt van om eten te koken. Dit spel is geweldig. Ik speel het en geniet ervan. Het is het beste spel voor meisjes die waanzin koken.
Zo goedkoop spel
Kookspel is het beste om te spelen. grafische afbeeldingen zijn het beste. Hierbij worden de meeste nieuwe features gebruikt. Goed werk. Houd het vol.
Het is een heel leuk spel😃
Fijn kookspel met verbluffende graphics en eenvoudige gebruikersinterface. Het heeft coole functies zoals stadskookrecepten en veel eten om aan je klanten te verkopen.
Cooking Max-სამზარეულოს თამაში არკადული ouxv
Ik speel deze game, deze game is een super duper-game, download de game alsjeblieft
Cooking Max: ארקייד zab
Goed spel. Ik vind dit spel leuk.
Zo slecht. Yak en ze zijn allemaal zo goed te vertellen, maar hoe vertel je dat deze zo mooi is dat mensen mentaal hebben, ik denk dat geposte mensen geesten zijn geld ook dat van mensen 🐵🐵🐵🐒🐒 en enz........ .......
Je verzamelt kaartjes voor en je krijgt er niets voor
Goed genoeg
Het spel is erg interessant. Ik heb er tot nu toe van genoten. Het bijwerken met gegevens moet worden bekeken.
Super spel
Cooking Max:fun cooking games Arcade xbx
Kookspellen is een van de basgames. Echt een geweldig en fantastisch spel. Ik was opgewonden om dit spel te downloaden. Super kwaliteit spel met veel functies.
kashish gori
Ik vind dit spel leuk Wat ik niet leuk vind aan dit spel zijn de advertenties telkens wanneer het level klaar is
SuPra
Is een goed spel
Deze spellen zijn erg goed, mooi
Spel is leuk! Ik heb problemen om in restaurant 3 te komen, ik heb de download maar laat me nog steeds niet binnen!!!
Het is leuk, maar bevriest te veel. Dan moet ik het spel terugtrekken en een man verliezen
Ik vind dit spel tot nu toe erg leuk. Ik zie geen problemen, het lijkt eerlijk en uitdagend te zijn. Goede baan ontwikkelaars
Het is het ergste van de strijd
Burger Shop Казуални nwbj
Ik ben gisteravond begonnen met dit spel. Tot nu toe heb ik geen klachten. Het is eenvoudig genoeg om door de levels te gaan, de graphics zijn mooi, overal een geweldig spel om te ontspannen voor het slapengaan.
Misschien een goede app. Bt niet hving meer niveaus !!
Wil je een volledige beoordeling geven, maar de volgende niveaus downloaden geen tijd en enthousiasme om te spelen?
Er zijn geen levels meer wanneer ga je updaten, hou van dit spel!!!
Cooking max - Mad chef-restaurantspel is een leuk en geweldig spel. Dit is een leuk en beste spel van een ander spel. Deze afbeelding is zo mooi en goed. Dit gebruik is zeer eenvoudig. Ik vind dit spel leuk.
Wow beste kook max spel. Het is verbluffend en geweldig. De personages zijn verbazingwekkend getransformeerd. Het is alsof je je eigen burgerwinkelbedrijf runt. Beste game in de winkel voor het maken van hamburgers.
Ik hou van dit spel, gewoon te veel advertenties na elk bord dat je voltooit, maar verder is het goed
goed
De kwaliteit van het spel is het slechtst ooit. Service is walgelijk van deze game. Mijn ervaring is de slechtste ooit van deze game. Het is erg moeilijk om deze game te spelen. Installeer deze game niet.
Zo saai spel. Ik hou niet van dit spel. Tijdverspilling.
Zeggen uit klanten nadat ik iedereen heb gevoed en vertel me dan dat ik heb verloren omdat ik niet kocht om de rest te bedienen. Dit spel zuigt!!!
Het spel is zo leuk en ik ben er dol op, maar het duurde te lang om te downloaden....
Zeer fijn spel en geweldig kookspel. Jongens moeten het downloaden en genieten van de fijne functies. Goede gameplay met geweldige functionaliteit. En coole graphics.
Hoe komt het dat level 60 niet werkt. Gelieve te controleren. Dank u. Ik vind het leuk om te spelen.
Kookspel is een basspel in de Play Store. Ik speel dit spel de hele tijd thuis. Het grafische ontwerp en het niveau zijn zo mooi.